Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck

Sonnevancklaan 2 3847 LC Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck - Harderwijk op 5 december 2018 Interview

De verzorgenden zijn erg lief, ze hebben best veel in de gaten en ze doen heel veel voor mijn vader. Mijn vader heeft pijn in zijn handen en is daarvoor onderzocht. Ik zou daar graag een terugkoppeling van krijgen, dat gebeurd nu niet. Ik vind dat gewoon slecht. De medewerkers zijn heel geduldig, respectvol, lief en ze weten hem af te leiden. Ze proberen hem zo prettig en veilig mogelijk te laten voelen. Als mijn vader een keer niet kan slapen, dan maken ze een kopje warme melk met anijs voor hem klaar, dat vind ik erg lief. Ik heb een vaste contactpersoon die ik aan kan spreken met mijn vragen. Mocht zij er niet zijn, dan kan ik iemand anders aanspreken, ze zijn allemaal open vriendelijk. De accommodatie ligt prachtig in het bos. Het is mooi omheind zodat mijn vader niet weg kan lopen. Hij gaat soms met een vrijwilliger buiten fietsen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.