Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck

Sonnevancklaan 2 3847 LC Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck - Harderwijk op 27 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is een noodgebouw waarin mijn moeder woont en dat zou weggaan. Nu blijft dit noodgebouw staan en dat vind ik een schande. Het is er niet slecht, maar toen mijn moeder er kwam wonen, vond ze haar kamer een studentenkamer. Het is allemaal minimaal. Afspraken worden pas nagekomen als we er veel om zeuren. Er zat een arts in, die helemaal niet communiceerde. Er is geen grip op te krijgen. Die zelfsturende teams is een drama. Als je kritiek hebt, moeten ze zichzelf corrigeren en dat kan niet. Er is geen plek waar je met problemen terecht kan. Ik kan zo mijn ei niet kwijt. Je hebt een aanspreekpunt nodig. Over het algemeen is er wel liefdevolle verzorging. De zorg heeft het hart op de goeie plek. Ze maken gebruik van vrijwilligers en die zijn geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.