Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck - Harderwijk op 6 december 2018 interview

8.2

Ik merk dat mijn man soms niet gedoucht wordt omdat dat weleens vergeten wordt. Hij wordt wel met liefde verzorgd. De medewerkers zijn altijd aardig tegen mijn man. Hij krijgt de zorg die hij nodig heeft. Ik kan mijn vragen wel kwijt,maar ik heb soms het idee dat er niet naar mij geluisterd wordt. Soms moet ik wel drie keer dezelfde vraag stellen. Het is een oud gebouw, maar hij wordt helemaal vernieuwd. De kamer van mijn man is groot genoeg, ik heb daar zelf een paar spullen in gezet om het een beetje gezellig te maken. Er is een gezamenlijke woonkamer, maar mijn man is liever op zichzelf en dat wordt gerecepteerd. Er wordt zelf gekookt en de ene keer vind mijn man het wel lekker en de andere keer niet.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.