Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck

Sonnevancklaan 2 3847 LC Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck - Harderwijk op 13 december 2018 Interview

Mijn moeder zit op een afdeling voor zware PG-patiënten. Ik merk dat er zware en minder zware patiënten op die afdeling zitten. Op zich zou dat wel kunnen, maar er is volgens mij niet continu toezicht op de afdeling. Zeker als het personeel een patiënt moet helpen, vind ik de situatie in de huiskamer niet altijd veilig. De afspraken die worden gemaakt, in het kader van de zorg, worden volgens mij niet consequent nagekomen. De ene medewerker doet het wel, maar de ander niet. Mijn moeder kan niet goed communiceren en zij weigert soms zorg. Ik merk dat de ene medewerker moeite doet en later terugkomt, maar de ander doet dat volgens mij niet. Sommige medewerkers doet wel echt hard hun best. Ik vind niet dat er adequaat wordt ingespeeld op het onbegrepen gedrag van mijn moeder. Als ik mailtjes stuur of vragen stel aan de verzorgenden, dan krijg ik daar niet altijd antwoord op. Pas nadat wij meerdere keren iets hebben aangegeven, wordt het in gang gezet. Ik vind dat een heel langdurig proces, terwijl het juist voor de kwaliteit van leven van mijn moeder belangrijk is. Ik heb het idee dat mijn moeder achteruit gaat, doordat er niet goed op haar specifieke behoeftes wordt ingespeeld. Ik vind dat de verzorgenden niet goed met ons meedenken. We hadden gehoopt dat er hier meer aandacht, zorg en structuur voor mijn moeder zou zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.