Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Kleinschalig wonen De Zaaier - Blokzijl op 17 oktober 2017

7.8
  • Dementie

Het is een prachtige instelling. Klein en overzichtelijk. Clienten krijgen hier de aandacht die ze verdienen. De verzorging is dik in orde. Allemaal lieve medewerkers met liefde voor hun vak.Enige waar ik af en toe tegen aan loop is de communicatie. Ik mis af en toe reactie op een mail waarin ik een vraag heb gesteld. De ene medewerker zegt iets en de volgende zegt weer iets anders. Ik mis dan dat er 1 lijn word getrokken.....meer duidelijkheid. Verder ben ik super dankbaar dat mijn vader hier zijn laatse "jaren" mag doorbrengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Kleinschalig wonen De Zaaier - Blokzijl

Dank u wel voor de waardering die u uitspreekt over de Zaaier. Het aandachtspunt dat u noemt is onder onze aandacht, wij hebben onlangs met het team doorgesproken welke taken de eerst aanspreekbare verzorgende (eav) heeft. Haar belangrijkste taak is het coördineren van de zorg van uw dierbare en daar hoort ook de communicatie met u als familie bij. We hopen dat u hierin de komende tijd verbeteringen zult opmerken.

Met vriendelijke groet,
Marian de Boer
Teamcoach Kleinschalig wonen De Zaaier

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Kleinschalig wonen De Zaaier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.