Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis 't Kompas - Urk op 5 september 2019 interview

Ik vind het een hele warme, liefdevolle omgeving. Het personeel toont betrokkenheid en de verzorging vind ik goed. Er wordt echt gekeken naar wat mijn moeder nodig heeft. De verzorgenden zien mijn moeder niet als een nummer, maar echt als een persoon. Ze zijn altijd warm en hartelijk. Ze doen extra dingen voor mijn moeder. Mijn moeder krijgt hier wat ze nodig heeft. Ik vind dat de afspraken soepel verlopen. Als ik een keer een vraag heb, dan staan de verzorgenden voor mij klaar. Ze nemen echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ze zijn er voor mij als ik hen nodig heb. Ik hoef niet achter hen aan te lopen. Ik vind het gebouw lelijk, maar het zit wel tegenover het centrum. Je kunt daardoor even naar de markt lopen. Volgens mij is alles in het gebouw aanwezig wat aanwezig zou moeten zijn. Er is ook een aquarium.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis 't Kompas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.