Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof

Genemuidenstraat 4 8304 GC Emmeloord
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Oude en Nieuwe Land

Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 27 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verpleegkundigen waar ik mee te maken heb zijn echt geweldig. Ze doen alles wat in hun vermogen ligt om het mij zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het probleem is dat er te weinig personeel is. Dankzij een aantal stagiaires wordt het draaiende gehouden. Ik krijg veel fysio en andere behandelingen en dat gaat prima. Ik kan heel goed afspraken maken en ze worden ook heel goed nagekomen. Als een afspraak verandert dan wordt dat ook kenbaar gemaakt. Als ik ergens een probleem mee heb dan moet ik dat bespreken met het hoofd van de afdeling. Vroeger was er een psycholoog en een welzijnswerker en een predikant waar iedereen terecht kon. Die zijn, helaas, allemaal wegbezuinigd. Dus het komt allemaal op de schouders van de verpleging terecht. En die hebben het al zo druk. Ik red mij zelf prima daar mee, maar dat geld niet voor iedereen. Ik heb nog een heel zinvol en leuk leven ondanks mijn beperkingen. De accommodatieruimte, de huiskamer, is te klein. Ik zit met meerdere bewoners in deze ruimte te eten en als er iets zou gebeuren kan iedereen niet snel de ruimte verlaten. En de schoonmaak van deze ruimte en de toiletten laat te wensen over. Dat kan veel beter. Maar daar is geen personeel voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.