Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 6 september 2019 interview

8.5

De verzorging van mijn vrouw gaat goed. De medewerkers doen hun best voor haar. Zij praat niet meer en reageert alleen door te glimlachen. De medewerkers praten wel tegen haar. Naar mij wordt goed geluisterd. Toen ik vroeg of mijn vrouw aan tafel kon zitten, werd er meteen een tillift gehaald. Dat vind ik prima. Het is een mooi, vrijstaand gebouw. Onlangs is overal de vloerbedekking vernieuwd en volgende week komen er nieuwe stoelen. Er wordt veel gedaan voor de mensen. Enkele activiteiten zijn zingen, bingo, borrelmiddagen en middagen waarop er patat gebakken wordt. De locatie van de instelling vind ik prima. Aan de ene kant is er een park met paden en bruggetjes, aan de andere kant een doorgaande weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.