Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

7.3

De zorginstelling straalt warmte uit. De omgang met de bewoners vind ik goed. Ik merk dat de verzorgenden over het algemeen deskundig zijn, maar niet iedereen vind ik even deskundig. Ik vind dat er een verschil zit tussen de verzorgenden. Ik vraag namelijk weleens iets en dat wordt naar mijn mening af en toe niet nagekomen, maar meestal komen ze het wel na. Mijn moeder heeft bepaalde behoeftes en wensen en ik vind dat daar niet altijd aan wordt voldaan. Het contact is open en persoonlijk. Ik word regelmatig gebeld door de EVV-er. Zij houdt mij goed op de hoogte. Het gebouw vind ik wel wat verouderd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.