Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

5.0

Er wonen voornamelijk mensen met psychische aandoeningen. Mijn moeder heeft alleen lichamelijke klachten. Ik vind dat deze combinatie niet werkt. Mijn moeder kan namelijk geen fatsoenlijk gesprek voeren met de andere bewoners en ze voelt zich daardoor eenzaam. Ik vind dat de afspraken met de verpleegkundigen slecht verlopen. De communicatie onderling vind ik namelijk niet goed. Ik denk dat mijn moeder wel redelijk goed wordt verzorgd, maar ze vindt dat ze vaak lang moet wachten als ze op het belletje drukt. Dat komt volgens mij door de onderbezetting. Ze heeft het gevoel dat ze de verantwoordelijkheid moet nemen voor de andere bewoners en dat vind ik niet goed. Ze vindt namelijk dat er niet goed op de bewoners wordt gelet. De hygiëne in het gebouw vind ik bizar slecht. Als ik daar binnenkom, dan ruik ik urine. Dat vind ik niet kunnen. De luiers met ontlasting staan naast de vriezer met voedsel. De omgeving van het gebouw vind ik prima, maar mijn moeder heeft wel een ontzettend klein kamertje. Ze moet de badkamer en het toilet delen met een andere bewoner. Dat vind ik heel slecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.