Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

Het gebouw wordt gerenoveerd. Ze zijn nog bezig om alles opnieuw in te richten. Mijn moeder wordt heel liefdevol en warm behandeld. Ze krijgt aandacht en ik heb de indruk dat haar welzijn centraal staat. Als mijn moeder mee wil doen aan activiteiten is dat goed en als ze het niet wil, is dat ook in orde. De medewerkers letten goed op haar. Ik vind dat mijn moeder hier heel fijn zit. Soms geven de medewerkers haar een aai over haar wang. Mijn moeder is altijd vrolijk. De instelling maakt gebruik van de digitale zorg map. Ik vind het een nadeel dat daar niet de medicatie in staat die mijn moeder krijgt. Ik weet daarom niet wat ze krijgt. Zo was er tijdens een MDO afgesproken dat ze zouden stoppen met de nachtmedicatie. Twee maanden later vroeg ik aan de EVVer of die medicatie inderdaad gestopt was. Dat bleek niet het geval. Als ik dit had kunnen lezen in de zorg map, had ik eerder aan de bel getrokken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.