Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

7.5

Het valt mij op dat het personeel zich veel bezig houdt met papierwerk. Ik vind het jammer dat er daardoor minder tijd is om zich bezig te houden met zorgtaken. Mijn familielid heeft een eigen slaapkamer en verblijft overdag voornamelijk in de huiskamer. In de instelling wordt veel met vrijwilligers gewerkt. Dat is natuurlijk heel mooi. Tegelijkertijd vind ik het een verdrietig idee dat de zorg er zonder deze vrijwilligers heel slecht uit zou zien. Mijn familielid doet mee aan diverse activiteiten. Af en toe neemt een vrijwilliger mijn familielid mee naar buiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.