Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 12 september 2019 interview

7.5

Ik ben aardig tevreden. Zo heb ik makkelijk contact met de medewerkers. Het maken en nakomen van afspraken gaan goed. De verzorgenden gaan heel lief met mijn man om. Hij is vaak depressief. Dan troosten ze hem en pakken ze hem even vast. Daar schenken ze aandacht aan. Dat vind ik goed. Wel zijn er in mijn ogen soms te weinig verzorgenden. Er is één vaste verzorgende per huiskamer voor zeven bewoners. Als die met een bewoner bezig is, dan is er geen toezicht op de andere bewoners. Op elke afdeling zou er een verzorgende bij kunnen. Die kan dan inspringen in de drie huiskamers. Ik word goed gehoord. Als de medewerkers geen antwoord weten op mijn vraag, dan gaan ze het gelijk informeren. Ik krijg dan de volgende dag of zelfs dezelfde dag nog antwoord. Het gebouw vind ik verouderd, met name de badkamer en het toilet. De huiskamer is gerenoveerd. Er is een nieuwe vloer en hij is geverfd. Er staan echter nog oude meubels in. Ik heb gehoord, dat er nieuwe komen. Er is genoeg te doen voor de bewoners, zoals bloemschikken, zingen, spelletjes en klassieke muziek. Verder is er iedere zondag een dienst. De omgeving van de instelling is heel prettig, want er is veel groen in de buurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.