Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof

Genemuidenstraat 4 8304 GC Emmeloord
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Oude en Nieuwe Land

Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 27 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben heel erg blij met de verpleging. Ik word op alle fronten altijd heel goed geholpen. Ze doen hun uiterste best om zoveel mogelijk met mijn mogelijkheden en wensen rekening te houden. Ik heb het heel goed naar mijn zin hier. Ook het maken van afspraken gaat probleemloos. Wat betreft de fysio heb ik wel een opmerking. Als ze eens op vakantie zijn, wordt er van de verpleging verwacht dat ze dit er even bij doen. Dat vind ik niet terecht. Ze moeten zelf voor vervanging zorgen. De verpleging is daar niet voor opgeleid. Ook de mogelijkheid voor een luisterend oor is altijd wel aanwezig. Er zij wel wel meerdere mensen waar ik met mijn verhaal terecht kan. Ondanks dat ik toch wel behoorlijk beperkt ben, geef ik toch wel een hoog cijfer voor mijn kwaliteit van leven. Ik heb nog best wel veel leuke dingen in mijn leven. Dat houd mij positief. Ze laten iedereen in zijn waarde en dat kan ik wel waarderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.