Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 6 september 2019 interview

9.5

Ik ben tevreden over de afspraken. Wat ze afspreken gebeurt ook. De medewerkers doen hun best om de zorg te laten aansluiten op wat mijn moeder belangrijk vindt. Zij krijgt precies de zorg die zij nodig heeft. De medewerkers hebben aandacht voor haar en zij hoeft nooit lang te wachten. Naar omstandigheden heeft ze het daar best goed naar haar zin. Eens per half jaar hebben mijn moeder en ik een gesprek met de arts en de EVV'er. Wij kunnen dan verbeterpunten naar voren brengen en onze vragen stellen. Via de app, de mail en bellen kan ik altijd contact leggen. Daar wordt meteen op gereageerd. Via Caren zorgt kan ik het dossier van mijn moeder inzien. Dat vind ik wel goed. Mijn moeder wil graag beziggehouden worden. Zij vindt het weekend heel stil, want dan zijn er minder activiteiten. Er zijn dan ook minder vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.