Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

Ik ben tevreden over deze instelling, waar mijn man twee dagen in de week dagbesteding krijgt. De medewerkers houden hem goed in de gaten. Als er iets is, dan handelen ze direct. Hij is daar in goede handen. De medewerkers vind ik heel attent. Als mijn man zich niet zo goed voelt, dan bellen ze mij en dat vind ik fijn. Mijn man vindt het er fijn en de omgeving is mooi. Er wordt veel met de mensen gedaan, zoals een spelletje, sjoelen of bewegen op de hometrainer. Het gebouw is gezellig ingericht, de gezamenlijke woonkamer een beetje ouderwets, maar het voelt echt als een huiskamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.