Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

8.5

Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten. Mijn man gaat naar de dagopvang. Er worden allemaal leuke dingen gedaan, zoals spelletjes en uitjes. De verzorgenden hebben zelfs voor mijn man een piano geregeld. Er staat ook een orgel en daar mag hij ook op spelen. Hij houdt van zingen en dat doen ze op de woensdagmiddag. Mijn man vindt het eten heerlijk. Vooral de soep vindt hij lekker en hij krijgt altijd een lekker toetje. Mijn man gaat hier met plezier naartoe. Hij zit hier goed op zijn plek. De verzorgenden gaan heel goed met hem om. Mijn man heeft dementie en alzheimer, maar dat heeft hij zelf niet altijd door. Daar wordt door de verzorgenden heel goed op gereageerd. Als hij iets vertelt wat niet waar is, maar in zijn ogen wel, dan laten ze het hem gewoon vertellen. Ze gaan er niet tegenin en zo hoort het ook. De afspraken die ik maak met de verzorgenden worden altijd nagekomen. Ik heb regelmatig contact met één van de begeleidsters en dat verloopt prima. Als ik een vraag stel, dan krijg ik een goed antwoord. Als ik een verzoek heb, dan wordt daar ook goed op gereageerd. Ik vind dat het gebouw gedateerd is, maar voor oudere mensen geeft dit volgens mij juist een veilig gevoel. Ik denk dat het gebouw voor de doelgroep heel erg goed is. Het wordt prima onderhouden. Ze hebben nu nieuwe vloerbedekking. Er is een soort restaurant en dat vind ik mooi. Daar wordt ook gezongen en er zijn gezellige middagen waarop er bijvoorbeeld een koor langskomt. De voorzieningen en de omgeving vind ik prima. Ze hebben de tuin aangepast en er zijn nu toestellen waarop de bewoners oefeningen kunnen doen. Dat vind ik heel mooi. Ik vind het een prima instelling en ik ben er heel tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.