Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

7.8

Ik merk dat de werkdruk voor het personeel heel hoog is. De medewerkers zijn ontzettend druk. Ik vind dat de medewerkers veel geduld hebben. Ik neem mijn petje voor ze af. Ik had een tijdje terug een andere rolstoel aangevraagd voor mijn vader. Ik vond dat dat heel lang duurde voordat hij kwam. Mijns inziens komt dat vooral door alle bureaucratie. De instelling ligt in een groene omgeving. Ik had het prettiger voor mijn vader gevonden als de instelling wat dichter bij de bebouwde kom had gelegen met bijvoorbeeld een winkelcentrum om de hoek. Mijn vader zou in zo'n centrum vaker bekenden kunnen zien of gezellige etalages. Hij zou op die manier eerder een praatje kunnen maken. De kamer van mijn vader vind ik betrekkelijk klein.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.