Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

Ik vind dat afspraken soepel verlopen. Als er wat tussen komt, word ik daar altijd over benaderd. Het valt mij op dat de medewerkers zoveel aandacht aan de mensen geven, dat voor hen mogelijk is. Ze verdienen mijns inziens een tien met een gouden griffel. Ik zie dat ze zich de benen uit het lijf lopen. Ze werken stuk voor stuk keihard voor de mensen. Ik denk dat het wel fijn zou zijn als er meer personeel zou zijn. Zelfs in hun vrije tijd organiseren ze uitjes voor de bewoners. Als het personeel ergens over twijfelt, bellen ze mij altijd op om even te overleggen. Mijn moeder krijgt meer dan wat wij voor mogelijk hadden gehouden. De medewerkers kijken echt naar haar behoeftes en er wordt goed naar haar geluisterd. Als mijn moeder aangeeft dat zij ondergoed nodig heeft, zorgen ze dat er een medewerker met haar mee gaat naar de betreffende winkel. De zorg is dusdanig goed, dat sinds mijn moeder hier woont, zij enorm is opgeknapt. Mijn moeder lacht continue. Voorheen was ze heel somber en eenzaam. Tijdens het MDO mag ik ook aanwezig zijn. Ik vind het fantastisch dat het gesprek met mijn moeder wordt gevoerd en niet over haar. Het gebouw is enorm opgeknapt. Er zijn veel vernieuwingen gedaan. Het is er gezellig geworden. Ik merk dat mijn moeder met respect wordt behandeld. Ze heeft hier een zeer menselijk bestaan. Ze wordt niet als een klein kind behandeld, maar volwaardig. Mijn moeder kan met alle medewerkers goed overweg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.