Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 11 september 2019 interview

6.5

Ik vind dat er te weinig met mijn familielid wordt gedaan. Er zijn soms uitstapjes, maar ik zou het leuk vinden als ze een keer een leuke avond zouden organiseren met hapjes en drankjes. Ik vind dat er te weinig naar mijn familielid wordt omgekeken. Het vertrouwen in de zusters heb ik nog niet. De afspraken en de verpleging verschillen naar mijn mening per zuster. Als wij iets vragen, dan duurt het weleens even voordat ze het doen. Sommige meiden hebben denk ik nog niet goed in de gaten hoe ze met dementerende mensen om moeten gaan. Ik vind het huis van mijn familielid mooi en groot genoeg, maar ik vind het niet schoon en fris. Er staan tegenwoordig weleens waszakken op de gang en daar komt een hele sterke lucht van af. Ik neem mijn petje af voor de zusters, omdat ze met die lucht om kunnen gaan. Verder vind ik de accommodatie wel goed, maar in de zomer vind ik het veel te warm voor de bewoners. Ik vind dat niet te doen.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.