Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 23 november 2017 interview

7.3

Ik vind het gebouw geweldig. Er zijn veel voorzieningen in het gebouw, zoals een kapper, fysiotherapeut, sportruimte en een dokter. Ik vind het fijn dat mijn vrouw hiervoor niet naar buiten hoeft. Mijn vrouw heeft een eigen slaapkamer met gezamenlijke douche en toilet. Ik zou het prettiger vinden als ze een eigen douche en toilet zou hebben. Ik wordt dagelijks netjes ontvangen door de verzorgenden. Ze vragen ook af en toe of ik wil mee eten. Ik ben daar heel blij mee. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals spelletjes en zingen. Mijn vrouw vindt het leuk om mee te doen. Als ik een afspraak maak met de verzorgenden, wordt dat netjes genoteerd. Ik heb het gevoel, dat de notities niet altijd goed gelezen en nagekomen worden. Mijn vrouw wordt dagelijks gedoucht. Wij hebben aangegeven dat ze mijn vrouw haar haren dan niet hoeven te wassen. Mijn vrouw heeft haar eigen kapster die wekelijks komt. Als de verzorgenden toch haar haren wassen is mijn vrouw de hele dag van slag. Dat vind ik niet fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.