Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 5 september 2019 interview

8.8

Mijn moeder ging naar de dagopvang. Het ging er daar gemoedelijk aan toe. Het overleg met de verzorgenden vond ik goed. Ik werd netjes gebeld als er iets aan de hand was. Als ik een afspraak met hen had, dan ging dat gewoon goed. Mijn moeder had een schriftje en dat nam ze telkens mee naar de zorginstelling. Daar noteerden de verzorgenden en wij elke keer wat in en dat ging goed. Het gebouw zag er netjes uit. Ze waren met de tuin bezig. Er werd van alles op de dagopvang gedaan. De verzorgenden liepen bijvoorbeeld een rondje met mijn moeder. Mijn moeder werd ook bezig gehouden met leuke taken, zoals het schillen van aardappels. De verzorgenden zorgden ervoor dat mijn moeder er echt bij betrokken werd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.