Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof

Genemuidenstraat 4 8304 GC Emmeloord
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Oude en Nieuwe Land

Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 6 september 2019 Interview

Mijn moeder kan zichzelf nog wassen en aankleden. Als algemeen aandachtspunt zou ik het fijn vinden als de medewerkers erop blijven letten dat haar kleding schoon is. Mijn moeder is helemaal weg van de medewerkers, zij zegt dat zij blij met haar zijn. Zij zijn vriendelijk voor mijn moeder, maar zij houden wel vast aan hun eigen regels en dat vind ik goed. Als ik een vraag heb, dan heb ik het idee dat ik die kan stellen. De kamer van mijn moeder vind ik voor deze tijd aan de kleine kant. Zij heeft eigenlijk alleen een slaapkamer waar een tafel met twee hoge stoelen en een bed in staan. Qua privacy zou het fijn zijn als er ruimte zou zijn om twee grote stoelen neer te zetten, zodat ik ook eens alleen met mijn moeder zou kunnen praten. Er worden activiteiten aangeboden, zoals bijvoorbeeld, knutselen en zingen. Het eten wordt aangeleverd en mijn moeder vindt het eten prima, zij vindt dat de andere bewoners niet zo moeten zeuren over het eten. Mijn moeder zegt dat dit onder de gegeven omstandigheden de beste plek is om te zijn. Zij wil nergens anders heen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.