Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 6 september 2019 interview

Mijn moeder kwam uit een ander verzorgingshuis. We hebben de indruk dat mijn moeder in deze instelling in de hemel is gekomen. Ik kan aan mijn moeder merken dat ze nu meer rust heeft en dat er meer aandacht voor haar is. Ik zie dat het personeel opgeleid is om mijn moeder rust te kunnen bieden. Ze hebben ook wat meer tijd voor haar. Ik vind dat ze goed weten om te gaan met dementerende ouderen. Mijn moeder verblijft op een gesloten afdeling. Overdag is ze meestal in de gemeenschappelijke woonkamer. Mijn moeder krijgt diverse activiteiten aangeboden. Soms is er een bingo. Mijn moeder gaat tegenwoordig zingen tijdens de kerkdienst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.