Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 12 september 2019 interview

7.7

Over het algemeen vind ik dat ze goede zorg verlenen. De verzorgenden komen netjes op mij over en ze zeggen altijd gedag. Als ze binnenkomen, dan maken ze even een praatje. Als ik een afspraak maak met iemand en het moet worden doorgegeven aan een andere collega, dan schiet dat er nog weleens bij in. Ik vermoed dat dit soms ook komt door de onderbezetting. Ik heb een eerste aanspreekpunt en als ik met die persoon iets bespreek, dan merk ik dat er geluisterd wordt. Het gebouw ligt op een hele mooie locatie. Toen het beter ging met mijn tante, ging ik heel vaak met haar het park in. Ik vind dat de zorginstelling goed functioneert, maar het staat of valt ook wel door de vrijwilligers.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.