Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord op 18 mei 2018

4.0
  • Ziekte van Alzheimer

Zeer slechte communicatie en niet nakomen van afspraken. Beleid is niet op bewonners gericht. Klachten commisie een lachertje.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof - Emmeloord

Dag meneer, mevrouw, bedankt voor uw reactie.
U ervaart een aantal zaken als minder prettig. Dat vinden we erg vervelend om te horen. Omdat wij u graag zo goed mogelijk willen helpen en willen leren van uw ervaring(en) komen wij hierover graag met u in contact. Omdat we niet over uw contactgegevens beschikken, vragen we u deze door te geven aan ons Klant Contact Team op telefoonnummer (0521) 53 99 99 of per mail: info@zorggroep-onl.nl. De teammanager van Talma Hof neemt dan contact met u op.
Met vriendelijke groet, Zorggroep Oude en Nieuwe Land

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Verpleeghuis Talma Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.