Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 2 december 2017 interview

De afdeling waar mijn schoonmoeder inzit, is pas geopend. Ze heeft haar eigen ruime slaapkamer met haar eigen badkamer. Ze heeft haar kamer met haar eigen spullen ingericht. Het is schoon en het ruikt niet vies. Dat vind ik prettig. Ik vind de verzorging geweldig. De wijze waarop medewerkers met haar omgaan, vind ik heel goed. Ze geven de zorg op een liefdevolle manier. Ik vind dat ze haar altijd de benodigde aandacht geven, door naast haar te zitten en te praten en te luisteren naar wat ze te zeggen heeft. Dit doen ze op de manier die mijn schoonmoeder nodig heeft, dat vind ik geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.