Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof

Walcherselaan 2 8316 NJ Marknesse
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Oude en Nieuwe Land

Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 29 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verpleging doet zijn werk heel erg goed vind ik. Ze zijn altijd heel erg lief en zorgzaam. En ze zijn vriendelijk en behandelen me altijd op een hele nette manier. Alleen jammer dat er te weinig personeel is en dat ze daardoor nooit de tijd hebben om eens een praatje te maken. Ze hebben het daar veel te druk voor. Ik zou wel graag zien dat daar wat aan gedaan wordt. Ik voel mij wel heel erg thuis hier. Ik wordt elke dag op een liefdevolle manier behandeld. Ze zijn altijd geduldig en vriendelijk. Over mijn appartement kan ik vrij kort zijn. Super. Het kan niet beter. Ik heb mijn eigen meubeltjes mee genomen en alles gezellig in gericht. Mijn kinderen hebben ook een heel goed contact met het huis. Ze worden goed op de hoogte gehouden als er iets is gebeurt of er iets veranderd in mijn situatie. Alles wordt ook bijgehouden in mijn zorgmap. daar staat alles in wat met mijn verzorging te maken heeft. Mijn medicatie en mijn afspraken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.