Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 4 september 2019 interview

8.7

De verzorgenden halen eruit wat er inzit, binnen de mogelijkheden die ze hebben en die zijn helaas beperkt. Ze tonen betrokkenheid en zijn alert. De communicatie naar ons toe vind ik prima. Ze zijn heel adequaat. Ze werken met Carenzorgt en ze steken veel tijd in de rapportages. Dat vind ik prettig. Ik kan daardoor lezen hoe het met mijn moeder gaat. De verzorgenden stimuleren mijn moeder om mee te doen aan de activiteiten en om beneden te eten en koffie te drinken. Ze proberen om haar uit haar isolement te halen. Er is een vrijwilligersproject en dat is goed georganiseerd. Veel mensen zetten zich in voor de Markehof. Wij als familie zijn heel erg tevreden over wat het personeel doet. Ik heb daar bewondering voor, gezien het tijdsbestek dat zij per client hebben. Ik ben blij dat mijn moeder hier woont en mijn moeder is daar zelf ook blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.