Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 20 december 2017 interview

8.2

De wijze waarop er met mijn oom werd omgegaan en de aandacht die hij kreeg, sprak mij bijzonder aan. Ik vond dat het verzorgend personeel zich erg attent toonde. Ik heb wel gezien dat het verzorgend personeel onder hoge druk moest werken. Ik wil de verzorgenden graag complimenteren met de betrokkenheid die ze naar mijn oom toe hadden. Het gebouw vind ik gedateerd. Mijn oom had zijn eigen appartement. Hij had een woonkamer, slaapkamer en een badkamer. Mijn oom werd gemotiveerd om aan activiteiten deel te nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.