Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof

Walcherselaan 2 8316 NJ Marknesse
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Oude en Nieuwe Land

Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 29 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Het appartement is super. Ik heb ruimte genoeg. Alles is aanwezig wat ik nodig heb. Er is een bezwaar: Er is maar lichtinval van een kant. En ik heb een schitterend uitzicht op het water. Kan niet beter. De verpleging zit verschil in. De oude garde is bijzonder goed en er zijn ook stagiaires die alles moeten leren. Maar door elkaar doen ze hun werk erg goed. En sommigen doen iets extra. En ik kan zelf nog erg veel zelf. Ik word twee keer per week gedoucht en dat vind ik voldoende. En als ik iets overleg word dat over het algemeen goed nagekomen. Bijvoorbeeld als ik een dag weg ga, dan worden mijn medicijnen voor die dag keurig klaar gelegd. En alles wordt genoteerd in mijn zorgmap. Dat gaat prima. Er wordt heel goed voor mij gezorgd en ik kan mij wat dat betreft geen betere plaats wensen. Zo nu en dan een grapje moet ook kunnen. Ik kan meestal mijn problemen, als ik die al heb, goed bespreken met mijn familie. Ik eet elke dag met smaak. Voor oudere mensen is het soms wel eens niet gaar genoeg. Beetgaar. Maar door elkaar is het prima. Er is keuze genoeg. Ik ben heel erg blij dat ik hier alle dagen mag zijn. Ik voel mij erg op mijn gemak hier en ik heb alle dagen aanspraak aan mijn medebewoners. Dat vind ik wel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.