Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 2 januari 2018 interview

8.5

Ik denk dat de verzorgenden ontzettend hun best doen, maar dat mijn moeder desondanks ongelukkig kan zijn met haar eigen toestand. Het gebouw vind ik echt prachtig. De vleugel voor kleinschalig wonen is pas opgeleverd. Het huis staat op een mooie plek in het dorp. Mijn moeder heeft een ruime kamer met een eigen douche en toilet. Het sanitair vind ik mooi. In de woonkamer staat een combinatie van oud en modern meubilair. Bij de woonkamer is een keuken erbij. In de woonkamer staan gemakkelijke stoelen en er is een grote eettafel. De bewoners kunnen de dag in de woonkamer doorbrengen, maar ze zijn vrij om naar hun eigen kamer te gaan. De medewerkers vind ik echt heel lief. Ze zijn heel geduldig en ze weten heel goed hoe ze met mijn moeder moeten omgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.