Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 29 september 2017 interview

Ik geef een hoog cijfer voor mijn kamer omdat hij lekker ruim is. Alles is aanwezig . Alleen mijn keukentje is niet aangepast op mijn rolstoel. Ik kan nergens bijkomen vanuit mijn rolstoel. Het personeel is geweldig. Ze werken elke dag zich slagen in de rondte om hun werk klaar te krijgen. Ze hebben het veel te druk. Ik heb ontzettend veel respect voor deze mensen. Ze doen het met heel liefde en toewijding. Alleen jammer dat ze nooit tijd hebben om eens een praatje te komen. En dat ligt niet aan de meisjes, maar aan de werkdruk. En als ik iets met ze afspreek komen ze dat ook altijd goed na. Ik ben heel,erg blij dat ik hier alle dagen mag wonen. De ene dag gaat het beter dan de andere. Maar meestal gaat het prima en ban ik blij dat ik hier wordt verpleegd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.