Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof

Walcherselaan 2 8316 NJ Marknesse
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Oude en Nieuwe Land

Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 9 september 2019 Interview

Ik heb de indruk dat het personeel mijn moeder goed kent en daardoor ook goed met haar om weet te gaan. Naar mijn idee kijken ze echt naar de persoon en passen ze daar hun wijze van omgaan op aan. De instelling hanteert het systeem Caren Zorgt. Dat vind ik prettig. Ik kan dagelijks kijken hoe het met mijn moeder gaat en ik kan erop reageren. Mijn moeder heeft een eigen appartement. Ik vind het soms wel een nadeel dat de kamer van mijn moeder in de zomer erg warm wordt. Mijn moeder houdt van mensen om zich heen. Er is een open ruimte in de gang, de huiskamer, waar koffie kan worden gedronken en waar gegeten wordt. Mijn moeder vindt het gezellig om daar te zijn, om te praten met medebewoners en om spelletjes te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.