Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 4 september 2019 interview

8.7

Ik heb geen klachten over de Markehof. Ik vraag mij wel af of mijn moeder op de juiste afdeling zit, want ze gaat hard achteruit. Als ik de verzorgenden bel en er is iets aan de hand, dan gaan ze daar gelijk achteraan. Als ik vragen heb, dan geven ze ook meteen antwoord. De verzorgenden doen het werk allemaal netjes. Op het moment dat mijn moeder wakker wordt gemaakt, staat het koffiezetapparaat al aan. De omgang vind ik super goed. Als de verzorgenden binnenkomen, dan geven ze haar aandacht. Dat doen ze door haar een schouderklopje te geven en te vragen hoe het met haar gaat. Het gebouw ziet er netjes uit. Er zijn goede liften. Als we binnenkomen en we willen koffie, dan kunnen we dat pakken. Het is daar je van het. Er zit een supermarkt vlakbij. Er is wel weinig parkeergelegenheid en dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.