Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 29 september 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan met iedereen heel goed overweg. Ze zijn altijd even aardig. Als ik ze nodig heb zijn ze er voor mij. Ook afspraken worden altijd goed nagekomen. Dat is nooit een probleem. Het eten kan ook niet beter. Ik heb alle dagen keuze uit twee verschillende menu's. Ik ben hier bijzonder tevreden. Als ik een luisterend oor nodig heb doe ik dat meestal met mijn familie, maar ook bij mijn EV er kan ik altijd terecht. Ik vind dat ik een prachtig appartement heb. Ik heb allemaal spulletjes van mezelf mee kunnen nemen en dat voelt wel vertrouwd. En ik heb een schitterend uitzicht op het water. Ik vind dat ik, ondanks mijn handicaps, best wel een leuk leven heb. Ik word goed verzorgd en hoop hier nog lang te mogen blijven. Ik heb nog zoveel om voor te blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.