Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 29 september 2017 interview

Ik vind dat ik een leuke kamer heb. En een aparte slaapkamer en badkamer. En ik vind dat ik wel een mooi uitzicht heb. Ik kan op de straat kijken en ook op het water. Niks mis mee. Er is wel verschil in de meisjes, maar ze doen allemaal hun best. Jammer dat ze het zo druk hebben. Ze hebben een tekort aan personeel. En daardoor krijgen ze wel eens te weinig tijd om eens even een persoonlijk gesprek te voeren. Maar soms lukt dat wel en dat vind ik wel erg fijn. Ook afspraken kan ik gemakkelijk maken en ze worden ook altijd netjes nagekomen. Als ik bijvoorbeeld vraag om een dokter, dan regelen ze dat voor mij. Dat is nooit een probleem. Ik voel mij heel erg op mijn plaats hier. Ik heb het gevoel dat ik serieus wordt genomen. Maar er is ook altijd tijd voor een grapje. Dat vind ik ook wel belangrijk. Ik word erg in de watten gelegd door iedereen. En ik vind dat ik erg lekker kan eten. Ze houden er ook rekening mee dat ik niet alles kan verdragen. Dat is ook wel heel fijn. Ik heb het goed hier en veel aardige en lieve mensen om mij heen. Ik ben tevreden. Ik mag graag op mijn kamer zijn en vermaak mij daar ook heel erg goed. Ik verveel mij nooit. Ik ben positief ingesteld en dat helpt me enorm.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.