Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 21 december 2017 interview

9.5

Mijn moeder is niet zo makkelijk en ik maak mee dat de medewerkers alleen maar lief voor haar zijn. Ze bieden haar de zorg die ze nodig heeft en dat vind ik uitstekend. Er is altijd aandacht voor haar en als er iets aan de hand is dan zorgen ze extra voor haar. Dat vind ik prima. Ze houden rekening met haar. Ze denken er bijvoorbeeld aan dat mijn moeder de kerkdienst via de radio kan meeluisteren. Als er iets is met mijn moeder, dan word ik gelijk op de hoogte gesteld met een telefoontje of een mail. Dit vind ik super verlopen. Ik heb bijvoorbeeld een klacht ingediend over de was en dat is serieus opgepakt en een passende oplossing voor gekomen. Dat vind ik top. Ze hebben op dit moment een verbouwing, maar er wordt heel goed rekening gehouden met de bewoners. Dat verloopt soepel. Mijn moeder heeft een riante en gezellige kamer. Haar woon en slaapgedeelte is apart. Ze heeft een klein keukentje en een eigen badkamer. Ze heeft alles waar ze behoefte aan heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.