Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 23 november 2017 interview

9.2

Mijn moeder woont hier kleinschalig en ik mag dit erg graag aanbevelen. Het is een afdeling met 8 bewoners. Mijn moeder is heel gelukkig hier en ze voelt zich veilig. Ze wordt gezien. De medewerkers zijn heel betrokken bij haar en gaan geduldig met haar om. Ze houden rekening met haar voorkeuren en dat vind ik top. Daar word ik alleen maar blij van. We hebben haar kamer in kunnen richten met haar inboedel en dat voelt voor haar erg goed. Ik vind dat ze goed over de inrichting hebben nagedacht op de afdeling. Echt afgestemd op de bewoners. Ze hebben hier een hele mooie beleeftuin aangelegd en die vind ik echt super. Ik mag daar bloemen uit plukken voor in de gezamenlijke huiskamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.