Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof - Marknesse op 13 november 2017 interview

Mijn moeder zit in een project kleinschalig wonen. Dit is gesitueerd in een gerenoveerd gedeelte van de instelling. Dit project is nieuw voor deze instelling en erg leuk. Ik kan altijd met met vragen terecht. Dat vind ik prettig. Mijn moeder heeft een eigen kamer die wij zelf mochten kiezen. Ze heeft een gevoelige huid dus mocht de kamer niet op de zonkant zitten. Er zijn regelmatig activiteiten zoals mee doen aan Sint Maarten. De kinderen komen dan in de huiskamer zingen. Dat vind ik leuk. Ze doen ook regelmatig spelletjes met een zachte bal. Daar doe ik zelf ook wel eens aan mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum en Kleinschalig wonen Markehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.