Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 11 september 2019 interview

8.2
  • Dementie

De accommodatie ligt vrijwel in het centrum. De indeling vind ik praktisch. In de centrale hal is een koffieruimte, een eetgelegenheid, een winkeltje, een kleine supermarkt en je kunt er ook biljarten. Dit is allemaal in de ruimte beneden. De mensen hoeven niet van de ene kant naar de andere kant van het gebouw. Het gebouw is keurig en netjes onderhouden zowel van binnen als van buiten. In het begin dat mijn vader hier woonde is er heel veel communicatie geweest met de verzorging. Dat verliep optimaal. Het medisch dossier kan ik ook digitaal bekijken. Ik kan alles zien wat de verzorgenden als aantekening in de map zetten, bijvoorbeeld "meneer was bijzonder vrolijk." Dat vind ik heel prettig, vooral als ik weinig tijd heb. Als er wat aan de hand is word ik gelijk gebeld. Over de communicatie ben ik heel tevreden. De manier waarop mijn vader benaderd wordt vind ik respectvol. Alle medewerkers kennen hem bij naam. Dat vind ik prettig. Mijn vader zegt zelf dat hij het ontzettend naar zijn heeft en hier met veel plezier woont.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.