Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 4 december 2019 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het bevalt mij uitstekend hier in dit huis. Aardige verzorgsters. Ik kan met iedereen goed opschieten. Ook het eten vind ik elke dag heerlijk. Ik zou alleen de porties groente wel wat groter willen. Maar ik klaag daar niet over. Ik krijg ook wel regelmatig een luisterend oor. Daar ben ik best blij mee. Er wordt bovendien veel voor ons georganiseerd. En daar doe ik zoveel mogelijk aan mee. Goed voor de contacten. Ik heb bovendien een heerlijke ruime kamer. Mooi uitzicht en gezellig ingericht. Ik hoop hier nog een poosje te mogen genieten van mijn oude dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.