Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 11 september 2019 interview

8.2

Het is een zorgcentrum waar heel veel georganiseerd wordt, zoals gezamenlijk eten, koffiedrinken, spelletjes en handwerken. De verpleging vind ik prima, maar ik vind dat de verzorgenden vaak wisselen en gekort worden in hun tijd. Mijn moeder is tevreden over de verzorgenden. Ze zou hier niet weg willen. Het gebouw is heel toegankelijk. Je kan makkelijk naar binnen en naar buiten. Er is een receptie. De deuren zijn allemaal breed en de douches en toiletten zijn rolstoeltoegankelijk. Daar hebben ze echt rekening mee gehouden. Het is sfeervol aangekleed. Ik vind het alleen een nadeel dat er maar één grote lift is. Er is ook een kleinere lift, maar je kan lastig met een elektrische rolstoel in de kleine lift. Die is daar niet op berekend.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.