Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 4 december 2019 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben blij met mijn plekje in dit huis. Ik heb een mooie kamer. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Ik heb een een schitterend uitzicht en ook een mooi balkon. Daar maak ik veel gebruik van. Ook over mijn verzorging ben ik erg tevreden. Iedereen doet zijn uiterste best om het voor mij zo aangenaam mogelijk te maken. Ik heb bovendien een vrijwilliger die veel voor mij doet. Ik heb geen klachten. Soms ga ik naar de recreatie ruimte,als er wat leuks is te doen is. Ik krijg regelmatig bezoek. Ik zou wel graag wat vaker een praatje maken. Maar daar is vaak geen tijd voor. En soms moet ik wel eens lang wachten als ik bel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.