Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden

vrijdag
zaterdag
zondag
7:00 - 21:00

Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 4 december 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben een tevreden mens. Ik woon hier met veel plezier. Iedereen doet zijn uiterste best om het voor mij zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zijn lief en zorgzaam. Er zit wel verschil in de verschillende mensen uiteraard, maar dat is logisch. Ik krijg veel bezoek van mijn kinderen en kleinkinderen. Dat vind ik heel erg fijn. Daardoor wordt het voor mij ook allemaal een beetje leuker om hier te zijn.. Ik vermaak mij het meest op mijn kamer. Ik mag graag lezen en puzzelen. En ik kijk graag tv. Ik verveel mij nooit. Ik kan het niet beter krijgen dan zoals ik het nu heb.. Ik ben afhankelijk van zorg,en dan is dit een goede plek om te wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.