Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 4 december 2019 interview

8.8

Ik ben heel erg blij met mijn appartement. Zelf ingericht met mijn eigen spullen. Een mooi uitzicht is erg mooi en ik kan heerlijk buiten zitten op mijn eigen balkon. Ik krijg niet zo heel veel zorg, maar de dingen waar ik ze voor nodig heb helpen ze mij uitstekend mee. Er is een heel fijn team mensen om mij heen. Fantastisch. Als ik bel zijn ze heel snel bij mij. En als ik ergens mee zit kan ik mijn verhaal altijd kwijt. Ook het eten vind ik prima. Voldoende afwisseling en een goede kwaliteit. Ik heb het heel erg goed naar mijn zin in dit.huis. Ik voel mij erg thuis en erg veilig. Ik verveel mij nooit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.