Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 4 december 2019 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben zeer tevreden met mijn verzorging in dit huis. Iedereen is even aardig en lief voor mij. Ik heb met niemand problemen. En ik heb een speciaal persoon waarmee ik alles kan bespreken, ook vertrouwelijke dingen. Ook als ik iets afspreek dan wordt dat vermeld in mijn zorgmap zodat iedereen daar ook van op de hoogte is. En ik heb een schitterend appartement waarin alles aanwezig is. Mooi ingericht met mijn eigen spullen. Ik heb mijn eigen balkon waar ik veel gebruik van maak. Als er wat wordt georganiseerd dan ga ik daar graag naar toe. Ik probeer zoveel mogelijk aan alle leuke dingen mee te doen. Daardoor houd je ook goede sociale contacten. Ik voel mij echt thuis en veilig hier. Ook voor mijn thuisfront is het een fijne gedachte dat ik hier goed wordt verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.