Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 11 september 2019 interview

6.5

Ik vind dat er te weinig medewerkers op de vloer waren. Er waren een aantal medewerkers die echt liefdevol waren. Er werd wel gedaan wat ze moesten doen. Voor sommige dingen was weinig tijd, bijvoorbeeld voor het schoonmaken van de kamer van mijn moeder. Soms moest ze ook lang wachten voordat ze geholpen werd. Mijn moeder was helemaal overgeleverd aan de zorg en werd vaak laat uit bed gehaald. Ook over het eten heb ik discussies gehad, omdat mijn moeder sommige dingen niet at. Dat ging ook niet altijd goed. Ze kreeg haar maaltijden op haar kamer en ze werd ook wel eens vergeten. Ik vond dat er veel te veel geregistreerd werd door de medewerkers. Die tijd kan naar mijn mening beter besteed worden aan de bewoners. Ik heb wel dingen aangekaart en dat ging dan een of twee keer goed, maar daarna ging het weer verkeerd. Als je binnenkomt dan ziet het er op en top uit. Ik vind dat er meer geld uitgegeven moet worden aan de bewoners en niet aan het gebouw. Mijn moeder had een kamer met uitzicht op de straat. Dat gaf haar wel afleiding. Ze had een eigen doucheruimte en toilet.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.