Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 12 september 2019 interview

8.7

Ik vind het daar gezellig, menselijk en warm. Ik vind dat heel essentieel. Er is bij binnenkomst altijd reuring en levendigheid. Ik vind dat er een hele prettige sfeer hangt. De verzorgenden zijn betrokken en punctueel. Ze tonen oprechte interesse en komen hun afspraken na. De communicatie voelt heel gelijkwaardig. Ik vind dit veel beter dan andere zorginstellingen. Het is leuk opgezet, maar ik vind het tegelijkertijd wel een lelijk gebouw. Ik vind het prettig dat je binnenkomt bij het café en het restaurant. Dat hebben ze slim gedaan. Ik vind de kamers persoonlijk heel klein. Ik vind het eten voor een zorginstelling prima, maar ik vraag mij wel af waarom ze oudere mensen een driegangenmenu geven. Volgens mij komen ze teveel aan doordat ze ook nog weinig bewegen. Ik vraag mij ook af of het eten wel echt gezond is.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.