Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 11 september 2019 interview

7.5
  • Dementie

Ik vind het een sfeervol pand met een mooi restaurant, een sportruimte en aparte verblijfsruimten. Het appartement van mijn moeder is mooi ruim met een aparte slaapkamer, een mooie grote badkamer en een balkon. Mijn moeder gaat naar de extra voorziening die in het huis is. Daar wordt ze een groot deel van de dag in een groep beziggehouden. Bijvoorbeeld met gezamenlijk de krant lezen, bloemstukjes maken en andere activiteiten die aansluiten op haar wens. Er is tweemaal per dag de mogelijkheid om warm te eten in het restaurant. De kwaliteit van het eten vind ik goed. Mijn moeder eet apart met haar groep en ze zegt ook dat ze lekker eet. Het is moeilijk afspraken maken, omdat er veel verschillende medewerkers zijn en afspraken worden niet altijd nagekomen. Het zijn vaak kleine dingetjes en dat vind ik wel irritant. Ik begrijp het ook wel, omdat er veel veranderingen in de zorg zijn, bijvoorbeeld als de arts iets anders voorschrijft. Over het algemeen vind ik dat de medewerkers erg lief voor mijn moeder zijn.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.